Honeymoon Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu Honeymoon Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

Honeymoon Nieuw Zeeland

Door: Kup & Moos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

21 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

2014 is het jaar van de voorbereidingen.
Het jaar waarin we zijn getrouwd en plannen zijn gaan maken voor onze droomreis: De honeymoon naar Nieuw Zeeland & de Cook eilanden.
Wat is er nu leuker dan trouwen en reisplannen maken?
Juist... niets, dus we genieten volop!

De landkaart ligt uitgevouwen op tafel, en we lezen volop in onze reis gidsen. Stukje bij beetje krijgt de reis steeds meer vorm.
Nadat we nu ook ons campertje hebben geboekt, komt de reis steeds dichterbij en de vraag of we ook deze reis weer een site bij houden krijgen we dan ook steeds vaker te horen.

Dan zit je 24 nachtjes voor vertrek op een regenachtige dinsdag avond het eerste verslag te typen, en weg te dromen bij de gedachten dat het bijna zover is! Benieuwd naar al onze avonturen? Volg ons dan via deze site!

Wij gaan aftellen en genieten van onze honeymoon.

Liefs,
Kup en Moos

• 21 Oktober 2014 - 20:16

Maartje:

Ha avonturiers!

Klinkt weer geweldig zoals altijd! We gaan de verslagen weer met veel plezier lezen, dat weet ik zeker! Geniet nog ff van alle voorbereidingen en dan is t al weer bijna 24 nachtjes verder!
    Xx

• 21 Oktober 2014 - 20:31

Noud En Kitty:

Wij gaan jullie zeker volgen!
    Geniet van de mooie tijd samen!
    Het duurt nu niet lang meer...

• 21 Oktober 2014 - 20:54

Mieke:

een jaar voor jullie met vele voorbereidingen van jullie prachtige trouwdag en nog jullie honey moon geniet er van en wij volgen jullie graag.

• 21 Oktober 2014 - 21:17

Gerdie:

leuk, geniet van de voorbereidingen en zeker van jullie reis.
    ik ga jullie volgen.

• 21 Oktober 2014 - 23:22

Rien Van Grinsven:

Hoi Moniek- Joost. Na jullie trouwfeest wat leuk en goed geregeld was, gaan jullie nu lekker genieten
    van de vakantie. nou de voorbereidingen zijn vaak al heel leuk, dan moet het mooiste nog komen.
    Wij wensen jullie een leuke en prettige vakantie, en weer gezond terug.

Groetje,s Rien - Stieni.

• 21 Oktober 2014 - 23:53

Peter En Dorethe:

he moniek en joost,
    wij gaan jullie volgen. En dat het super wordt dat is zeker, net als jullie bruiloft. De voorbereidingen zijn al even in volle gang.Nog even en jullie vertrekken.En dan genieten en ontzettend veel zien en beleven.
    Liefs van ons.

• 22 Oktober 2014 - 16:52

Jan/Liesbeth :

Je voorbereiden geeft zoveel voldoening dat je dat al kunt beschouwen als 'n stukje van jullie reis ! Geniet ze .
    We horen van jullie .

• 22 Oktober 2014 - 17:45

Kees Derks:

Leuk om weer mee te mogen genieten.
    Groetjes Kees

• 22 Oktober 2014 - 17:56

Bart En Maaike:

Het ene avontuur ben je aangegaan en nu op naar het volgende avontuur! We zullen
    met veel plezier jullie reisverslagen lezen!
    Geniet van de voorbereiding en van de reis zelf natuurlijk!!
    Liefs Bart en Maaike

• 22 Oktober 2014 - 18:37

Elfi:

Wow, het is al bijna zo ver. Super gaaf wat jullie weer allemaal mee gaan maken. Een mooie manier om JULLIEtopjaar af te sluiten! Veel plezier alvast.

• 25 Oktober 2014 - 21:10

Marijke:

Aangemeld voor jullie site, check! Nu al benieuwd naar jullie nieuwe avontuur. Veel plezier met de voorbereidingen:-)

• 26 Oktober 2014 - 16:07

Helen:

Ik ga zeker met jullie meegenieten. Al heb ik dan een trui en dikke winterjas aan en jullie waarschijnlijk een korte broek. Heel veel plezier samen.

• 04 November 2014 - 15:51

Chantal:

joehoeeee..... nog een paar nachtes maar!!! het gaat een super vette vakantie worden voor jullie.
    ben al benieuwd naar de verslagen en foto's.
    super veel plezier met de voorbereidingen en daarna lekker samen genieten van dit mooi top jaar voor jullie.

x chantal

• 04 November 2014 - 15:52

Chantal:

Reis: Honeymoon Nieuw Zeeland & de Cook eilanden
    Omschrijving: Nieuw Zeeland & de Cook eilanden
    Reisdoel: Een verre reis
    Periode: van 14 november 2014 tot en met 29 december 2015

jullie gaan btw wel ERG lang hahahahah.... foutje moet kunnen ;-)

• 04 November 2014 - 18:17

Koos Van Dongen:

Hoi Joost en Moniek, Ik wens jullie een fijne reis. Ik ga jullie zeker volgen!
    Groet, Opa Koos!

• 11 November 2014 - 15:38

Wil Veeke:

Tiki, Tiki, getiktikti

• 13 November 2014 - 16:35

Mieke:

een super fijne vakantie en geniet ervan joost en moniek

wim mieke

• 13 November 2014 - 21:28

Peter En Mieke:

Hoi Joost en Moniek,

Voor morgen een hele goeie reis en een hele mooie vakantie gewenst. Geniet ervan.
    Peter en Mieke

• 14 November 2014 - 12:05

Helen Willemsen:

Hele goede reis en geniet van al het moois