nog 6 nachtjes en dan is het zover! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu nog 6 nachtjes en dan is het zover! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

nog 6 nachtjes en dan is het zover!

Door: kup en moos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

05 Juli 2010 | Nederland, Zeeland

Hallo allemaal,

Eindelijk na maanden uitkijken naar de rondreis door Noorwegen,gaat het bijna beginnen.
De rondreis door Noorwegen (dromen over fjorden).

de voorbereidingen zitten er zo goed als op, de laatste spulletjes hebben we aangeschaft en de reis kan gaan beginnen.

zondag hebben we de overtocht van kiel (Denemarken) naar Gotenburg (zweden)
hopelijk is er een tv aanwezig want als Nederland morgen wint kan ik de WK finale toch echt niet gaan missen na alle wedstrijden die ik tijdens dit WK intensief heb gevolgd :-)

inmiddels ben ik vorige week bij Mariette geweest.daar heb ik nog hele mooie route kaarten mee gekregen.
Geweldige verhalen gehoord en natuurlijk de prachtige foto boeken van de reizen die ze samen met ome Henk gemaakt heeft bekeken.
als je dat ziet, begrijp je echt hoe erg hun genoten hebben van de mooie reizen, voor ons is het allemaal zo geweldig mooi om te zien.ik denk dus ook dat de reis schitterend gaat worden.
we gaan weer veel ondernemen en hopelijk gaan we jullie weer op de hoogte houden van alle mooie momenten en belevenissen.

Nordseter in de omgeving van lillehammer zal onze eerste plek zijn waar we zullen verblijven, dus als alles goed gaat krijgen jullie vanaf die plaats volgende week een eerste reis verslag vanuit Noorwegen.

Voor alle andere mensen die ook op vakantie gaan heel veel plezier.
als je deze reisverslagen niet wilt ontvangen kun je dat aangeven op de site, maar jullie staan nog in de lijst van de reis die we vorig jaar gemaakt hebben door Cambodja en Vietnam.

veel liefs..

• 05 Juli 2010 - 19:01

Nana:

Wauwwww... Het lijkt me daar zooo mooi!
    Volop genieten & vergeet idd die roodwitblauwe vlag in je rugzakki te doen!
    KUSJES!

• 05 Juli 2010 - 19:51

Fam.gasj Boekel:

wat een mooi,heerlijk begin!wij gaan jullie zeker volgen!heel veel plezier en genieten daar!met zn 4tjes.have fun!!

• 05 Juli 2010 - 20:40

Erica:

Hoi Moniek & Joost,

Heel veel plezier in Noorwegen. Ben heel benieuwd wat jullie ervaringen worden.
    Lekker rustig in de natuur of toch weer spannende verhalen.

We lezen het graag.

Groetjes en goede reis!

Ruud & ERica

• 05 Juli 2010 - 22:24

Rien-Stieni.:

Hoi Moniek en Joost.
    Wij wensen jullie een heel prettige vakantie
    geniet er maar lekker van
    nou het nog kan.
    Maak maar wat foto,s dan kunnen wij ook wat genieten op afstand...

Vele groetje,s van ons en gezond straks weer terug.
    Rien & Stieni. Doeiiiiiiii

• 06 Juli 2010 - 10:07

Jan En Hannie Bolwer:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe, geniet er van.

gr. Jan

• 06 Juli 2010 - 16:41

Silvia:

Nou, het aftellen kan nu echt gaan beginnen!!
    Zijn weer benieuwd naar jullie leuke verhalen!
    Wie weet wat er allemaal met zo'n zalm kan gebeuren.....bij jullie kan het allemaal zomaar gebeuren! hahaha

Ga lekker genieten met z'n allen en een hele goede reis!

John en Silvia

• 06 Juli 2010 - 17:55

Frans En Mia :

Hallo Moniek en Joost.
    heel fijne vacanie en geniet van de mooie fjorden.en het andere natuurschoon.En zondag kijken naar Oranje. groeten uit Veghel.

• 08 Juli 2010 - 10:13

Liesbeth En Jan:

Hele fijne vakantie. We gaan jullie volgen.

de foto hierboven is die bij de Verdon gemaakt??