skydiving - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu skydiving - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

skydiving

Door: kupenmoos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

25 November 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

Zondagochtend gaan we al vroeg naar Wai O tapu
Maar na een paar uur zijn we wel klaar met deze toeristische attractie. We gaan weer terug naar het echte NZ. In Nederland hebben we gelezen over lake Waikaremoana, hier kun je een great walk (48 km in 4 dagen) maken. Je slaapt dan onderweg in een hut of op een campsite en je dient zelf je eten, tent, slaapzak e.d. mee te nemen. We besluiten op zondag avond om alleen de eerste dag te lopen. Maandagochtend gingen we vroeg van start en eenmaal op het punt waar je normaal overnacht zijn wij omgedraaid en nog terug gelopen. Het was een mooie tocht met een zware klim maar het uitzicht was geweldig. Taupo the place to be for skydiving... en dat hebben we dan ook gedaan :) Vanaf 12000 voet een duo sprong vanuit het vliegtuig. Vervolgens een vrije val van 30 sec met 200 km/uur en toen nog 5 min. relax naar beneden met de parachute and just enjoy the view!!!
Tot de volgende....

• 25 November 2014 - 08:44

Maartje:

Wauw, dit ziet er wel heel erg vet uit!! Ben benieuwd naar jullie volgende avontuur! Veel plezier hè ! Xx Maartje en Bart

• 25 November 2014 - 12:54

Sebastian:

Vet!

Wel 'n beetje een omslachtige manier van stekkenchecken... Of gaan jullie niet vissen op dat 'meertje' op de achtergrond ;)

Sebastian!

• 25 November 2014 - 17:53

Dorethe Kuppen:

Wat een helden, maar gaaf hoor. Het zal een hele beleving zijn, om echt even te vliegen als een vogel.maar ga vooral alles doen waar jullie zin in hebben. Geniet ervan, wij smullen mee.

• 25 November 2014 - 17:56

Koos Van Dongen:

Hoi luitjes,30 sec. de wereld op je af zien stormen, is dat niet vreselijk eng? Jullie houden het thuisfront wel in spanning
    Geniet maar lekker verder van jullie hollydays
    koos.

• 25 November 2014 - 18:20

Mieke:

Nou Moniek ik vind je een echte die hard!! Dat je het durft!!

• 25 November 2014 - 19:07

Chantal:

wauw mooie verhalen!!! super veel plezier, als ik de verhalen lees lijkt het net of dat we erbij zijn. zo mooi dat je het beschrijft.
    ook hele leuke foto's
    geniet nog van jullie honeymoon!!
    X richard en chantal *

• 25 November 2014 - 21:24

Elfi:

Wauw, wat een leuke foto's. Zoals ik al zei, het is maar goed dat we deze spannenede avonturen pas achteraf te horen krijgen ;-)
    XXX

• 25 November 2014 - 21:26

Elfi:

Oh ja, grappig ook die zwarte mutskes, op die ene foto lijkt het net of Moniek een nieuwe coupe heeft! De kids genieten hier ook mee van de foto's en verhalen, ze hangen aan mijn (nu jullie, jullie)lippen

• 25 November 2014 - 21:56

Corry:

Wauwwwwww mooi hoor dat staat ook nog steeds op mijn lijstje leuke foto's mooi om zo mee te genieten. Groetjes Corry

• 26 November 2014 - 08:04

Jan:

Volgens mij waren dat 30 seconden die heel lang duurde!
    Geniet ze ,van dit mooie land.

• 26 November 2014 - 08:46

Helen:

wow, wat een supergave beleving. Geloof niet dat ik dat ooit ga durven.

• 27 November 2014 - 07:49

Dory:

STOER!!!

• 10 December 2014 - 10:19

Silvia:

relaxen? ik zou 7 kleuren stront schijten!!! mmmm.....zou me wel benieuwen waar dat dan terecht komt vanuit de lucht.
    Stoer!!!