hanoi en bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu hanoi en bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

hanoi en bangkok

Door: kup en moos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

10 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

we hebben niet zo veel tijd want we hebben een dag vol plannen. Maar om jullie toch even op de hoogte te brengen van de laatste dagen hier onder wat leuke momenten....
*water puppetry
*bagger massage,die kel smste en belde tijdens het masseren en t deed echt pijn!
*een bezoek bij peter en zijn fam thuis,dit is de manager van t hotel waar wij geholpen hebben.
*een splinter verwijder behandeling,hier moest 3 man aan te pas komen.
*een vlucht van hanoi naar bangkok,hier blijven we nog een paar dagen!
*in bangkok hebben we een kick box broek voor joost laten maken.
*we zijn naar kick box wedstrijden wezen kijken.
*we hebben bij top ten collectie kleren laten maken.
*in bangkok zijn we naar de lucky boedha, de black boedha, de staande boedha en de golden mountain geweest...super leuk allemaal!
*over een paar dagen komen we weer in nederland aan,maar eerst nog lekker genieten dus dit is waarschijnlijk alweer t laatste verslag vanuit azië.maar dan volgt natuurlijk nog 1 verslag met de verhalen van de laatste dagen vakantie.
*allemaal... bedankt voor jullie leuke reacties, groetjes joost en moniek

Over

• 10 Augustus 2009 - 09:54

Elles:

Ooooh.
    Wij vliegen morgen ook terug naar Bangkok. We zijn vandaag naar Koh Phi Phi geweest. Top! En ik heb gedoken op Koh Tao. En we hebben nog zoveel leuke dingen gedaan. Tot snel. Maybe in Bangkok. ;)

Liefs. X

• 10 Augustus 2009 - 09:56

Gerda En Hennie Vers:

Goeie reis terug, we hebben genoten van jullie reisverslagen.
    Tot ziens

• 10 Augustus 2009 - 10:33

Pim:

Ha Kup en Moos! leuke verslagen allemaal. kheb een tijdje niet kunnen kijken ivb met eigen vakantie.
    Die was ook super!
    Zie jullie van de week

Gr Hug

• 10 Augustus 2009 - 10:44

Jan Bolwerk:

Geniet nog maar lekker van die laatste dagen en een goeie reis terug.

Groetjes, Hannie / Jan

• 10 Augustus 2009 - 12:22

Anja:

Jammer voor jullie, maar ik ben stiekum blij dat ons Moniekse weer bijna komt. Ik krijg ook heel veel zin om te gaan. geniet nog maar lekker de laatste dagen en tot gauw.

• 10 Augustus 2009 - 17:41

Judith:

Hallo samen,

Morgen jullie terug reis alweer. Ben toch wel weer erg blij als ik jullie zie hoor.
    Leuke verhalen weer om te lezen.
    Goede reis.
    kus van Pat en je zussie

• 10 Augustus 2009 - 19:06

Rob En Anke:

Hallo..

Helaas zit jullie vakantie er bijna op!
    Een goede terug reis en tot snel maar weer...

Kuzz

• 11 Augustus 2009 - 07:16

M&M:

Hoi Joost en Moniek
    Geniet er nog even van en dan aan de terug reis beginnen en in het vliegtuig kunnen jullie nog lekker nadromen van jullie fijne en avontuurlijke vakantie.
    liefs M&M

• 11 Augustus 2009 - 08:33

John En Silvia:

Hoi, hoi,

goed om te lezen dat jullie het goed maken!! Ga nog lekker genieten de laatste dagen een goede reis terug! Gelukkig hebben wij nog even!
    Groetjes en natuurlijk gaan we een keer foto's en films bekijken bij elkaar! Ga alleen geen rijst meer koken...hahaha

Groetjes van ons!!

• 11 Augustus 2009 - 11:40

Ine:

Goeie reis terug. Het was erg leuk om mee te genieten van jullie avonturen, door de leuke reisverslagen die jullie maakten.

tot ziens

• 11 Augustus 2009 - 19:57

Erica:

Hoi allebei,
    5 weken, het lijkt zo lang als je ze nog tegoed hebt.
    Maar als je zoveel te doen en te zien hebt dan gaat het ook weer snel voorbij.
    Klinkt allemaal erg goed, behalve het hotel in sapa, jammer, maar als de trekking leuk was, vergoed dat weer veel.
    Hier geen nieuws, komkommertijd.

Zie en spreek je wel als jullie terug zijn.

Gr Erica

• 12 Augustus 2009 - 14:55

Elly:

Het ziter weer bijna op voor jullie.Nu de reis terug.Naarde verhalen te zien is het een geweldige reis geweest.Moniek fijn je volgende week weer te zien en wat zal je veel te vertellen hebben.En over die punten van Benno hebben we het nog wel.Groetjes

• 13 Augustus 2009 - 14:55

Stefan En Miranda :

we wensen jullie een goede reis terug naar nederland
    groetjes van ons tweetjes stefan en miranda
    p.s we hebben genoten van je vakantie verslagen