azie here we come... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu azie here we come... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

azie here we come...

Door: moniek & joost

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

06 Juli 2009 | Nederland, Zeeland

Hallo allemaal,

Zoals jullie vast allemaal gehoord hebben, gaan joost en ik volgende week op reis !
de mensen die met (moniek) contact hebben kunnen dit onderwerp niet gemist hebben
hihihi , maar dan is het nu eindelijk BIJNA zover.....dat we naar cambodja & vietnam gaan!
Sommige mensen hebben gevraagd of ze de site mochten hebben zodat ze ons kunnen
volgen tijdens de reis en alle avonturen dus meteen door krijgen!?
wij vinden dit dus heel leuk, en hebben een site aan gemaakt waar we zo veel als mogenlijk is
op willen gaan bij houden!

de site is:

kupenmoos.waarbenjij.nu

DUS ZONDER WWW.

als je dan aan de linker kant een beetje omlaag scrolt, kun je onder het kopje "blijf op de hoogte"
je mail adres doorgeven!
zodra wij dan een verhaal plaatsen komt er een mail bij jullie binnen zodat je weet dat wij onze
avonturen op de site gezet hebben ....

maar vast en zeker zijn een aantal mensen bekend met deze site, maar de mensen die de site niet kennen
hebben hopelijk iets aan deze uitleg!
lukt het niet, kun je deze week nog even mailen nu zijn we nog thuis!

heeeeel veel groetjes van kupenmoos
Joost en moniek

• 06 Juli 2009 - 08:20

Sebastian:

yeeeeey eerste!

olalaaaa... Dan ga ik jullie maar meteen heel veel plezier toewensen daar in de verte dus bij deze : )

Maar ik zie jullie a.s. zaterdag nog wel eventjes denk ik!

Grs Saine!

• 06 Juli 2009 - 08:32

Elfi:

he jammer, niet als eerste, hihi, 2de neem ik ook maar genoegen mee dan.
    Heel veel plezier, maar we zien jullie zondag nog!
    gr. elfi, sjaco en tygo

• 06 Juli 2009 - 08:36

Doetie:

heel erg veel plezier toegewenst en ik zal zeker de site volgen voor jullie mooie verhalen en foto;s! geniet en een hele fijne vakantie toegewenst!

• 06 Juli 2009 - 08:38

Nettie:

Maar als 3e reageren is ook niet slecht! Nogmaals veel plezier en ik hoor van jullie!

• 06 Juli 2009 - 09:02

Maartje:

oke, verre van de eerste, maar toch!! Ik vind het leuk om jullie belevenissen te volgen via de site! Ben erg benieuwd wat jullie d'r van gaan vinden! Houd ons maar goed op de hoogte (dan doen wij dat ook voor jullie!)

x Bart en Maartje

• 06 Juli 2009 - 09:08

Ine Aarts:

He, he eindelijk is het dan bijna zover. Heel veel plezier en fijn dat jullie vrienden en bekenden door deze site laten mee genieten van het avontuur dat jullie daar gaan beleven. Geniet er van, ik ga jullie zeker volgen

• 06 Juli 2009 - 11:22

Tante Uit Marokko:

heey luitjes,gaaf hoor!het is bijna zover!erg leuk dat we jullie kunnen en mogen volgen,ben graag op de hoogte!!heel veel genieten daar van al het moois,en indrukken van de mindere dingen,en hoe goed wij het hier toch weer hebben!have fun!xxxxxxxxxxxxxxx

• 06 Juli 2009 - 13:56

Nana:

Moniek, je gaat volgende week vrijdag al he?! :P
    Dahaaag Kup en Moos!
    xxxx

• 06 Juli 2009 - 15:23

Silvia:

goh......wist er niets van dat jullie gingen!!!
    WHAHAHAHAHAHAAAAAA......

Adios Amigos!!

• 06 Juli 2009 - 19:21

Joyce :

Hidiho, zeg luitjes, heel heel veel plezier samen en geniet er lekker van. Jullie hebben het verdiend. Ik zal jullie volgen! kijk uit he. Gr Joyce

• 06 Juli 2009 - 19:24

Erica:

Hoi Moniek & Joost,

Heel veel plezier, hele goeie reis.
    Ik weet zeker dat jullie het daar erg leuk zullen hebben aan die kant van de wereld.
    mensen zijn daar erg relaxed.
    We horen graag jullie verhalen.... en Moniek kennende gaat dat wel lukken.
    Groetjes Ruud & Erica

• 06 Juli 2009 - 19:52

Ilse, Wilant & Kids:

Wow, gaaf!!
    Veel plezier, we volgen jullie!

• 06 Juli 2009 - 21:08

Peter &dorethé:

We volgen jullie met plezier, smeer je kuiten goed in met antikrokodillenzalf dan blijft wandelen goed te doen ,veel plezier op jullie reis.

• 07 Juli 2009 - 01:49

Patrick & Judith:

Heej bijna vakantiegangers,
    Jullie zijn er al helemaal klaar voor.
    Een hele goede reis gewenst met veel plezier en hele mooie indrukken. Wij gaan jullie zeker op de voet volgen.
    En natuurlijk tot snel om nog even te toasten op jullie vakantie.
    Groetjes van Patrick & Judith

• 07 Juli 2009 - 15:32

Dory:

Ik ga jullie zeker volgen en jullie avonturen lezen.
    Moniek ik zie je nog twee keer dus afscheid nemen en goede reis wensen doen we later.

Groetjes en tot donderdag!!!

• 08 Juli 2009 - 13:22

Nancy:

Hoi Joost en Moniek,

Wat leuk dat we jullie kunnen volgen. Blijven we in ieder geval op de hoogte van jullie belevenissen want die zullen er zeker genoeg zijn. We wensen jullie een te gekke reis, geniet ervan!

groetjes, Nancy en Roland, Bjarn en Brent

• 08 Juli 2009 - 19:28

Jos En Anet:

we hebben ons aangemeld
    gr

• 09 Juli 2009 - 11:44

Natascha En Alexande:

Hoi Moniek en Joost.
    Mede namens onze kinderen Charlotte, Matthijs en Thomas willen wij jullie een super fijne vakantie wensen. Ga veel zien maar rust ook af en toe een uit (want ook daar is de vakantie voor). We gaan jullie verslag zeker volgen.
    Groeten familie van de Ven

• 13 Juli 2009 - 14:35

Linda En Arno:

Zillands Volk!

Nog een paar dagen dan zijn jullie er van tussen! heel veel plezier! geniet ervan! maak veel foto's! fijne vakantie! maar dat komt vast en zeker goed!

xxx arno en linda

• 13 Juli 2009 - 15:38

Pim:

Heej maatjes veel plezier daarow!
    kzal jullie zeker volgen via jullie site en zo nu en dan een berichtje achter laten. Gr Hug!

• 16 Juli 2009 - 12:38

Elly:

Hoi Moniek en Joost,
    De laatste dag werken en morgen de grote reis.Heel veel plezier,geniet ervan.En Moniek, zie ze te winnen van Joost met wie is het. Als jullie daar nog tijd voor hebben.Groetjes Paul en Elly.

• 16 Juli 2009 - 16:33

Bart En Maaike:

Nog 1 dagje en dan gaan jullie naar het mooie oosten. Alvast HEEEEEEEL veel plezier gewenst en veel foto's maken en uploaden zodat wij die hier in dit koude kikkerlandje blijven zitten ook een beetje kunnen meegenieten. Ik zie je iig na de vakantie. Gaan we lekker een BBQ'tje houden. Geniet ervan. Groetjes Bart en Maaike

• 16 Juli 2009 - 20:02

Marieke:

Hoi hoi saampjes!

In mijn gedachten heb ik met jullie mee afgeteld..nog 1 nachtje te gaan en de fantastische reis kan beginnen!!! Kunnen jullie je zenuwen een beetje onder controle houden, helemaal bepakt en bezakt? Vergeet al de plattengronden niet ;)! Ik ben zoooo jaloers dat jullie nu naar die geweldige landen gaan! Ik wil ook...terug naar het paradijs!!
    Als jullie nog vragen hebben, laat het me zeker horen! Ik ga jullie op de voet volgen!
    Ik wens jullie een hele fijn vlucht en een grandioze reis, geniet van de vriendelijke mensen, de lekkere noodles, de mooie cultuur, van Angkor Wat, Tigerbiertjes, de allerlekkerste goedkope verse ananas / bananen shakes in Vietnam en probeer zeker de uitdaging aan te gaan om met chopsticks (stokjes) te eten!
    Proost in het Cambodjaans is TJOILLL MOILL (Zo spreek je het uit)! Succes :D!

Groetjes Marieke

• 17 Juli 2009 - 18:48

Annie En Nol:

een heel fijne vakantie en geniet met volle teugen, maar dat zal zeker wel gebeuren. Doe alle bekende die je tegenkomt de hartelijke groeten enkijk goed uit.groetjes annie en nol

• 18 Juli 2009 - 07:09

Hanneke En Co:

hey joost en moniek,

Wij wensen jullie ongelofelijk veel plezier met deze reis, en we willen jullie zeker volgen ja.
    Ga er maar lekker van genieten we spreken elkaar wel als jullie terug zijn.

groetjes hanneke en brian en xxxxx van viènna en ......

• 19 Juli 2009 - 18:36

Ons 4tjes:

oom joost en tante moniek,
    moi dat we jullie zo op de voet mogen volgen,erg leuk!have fun!!.....grtjs uit boekelxxxxxx