Grand Canyon en the Route66 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu Grand Canyon en the Route66 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

Grand Canyon en the Route66

Door: kup en moos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

24 September 2011 | Verenigde Staten, Laughlin

Het is zover inmiddels zijn we bij Grand Canyon Np aangekomen!
De eerste dag hebben we een korte hike gemaakt om vervolgens ons te laten informeren voor een helicoptervlucht. Gelijk de langste vlucht geboekt welke in 45min de complete south rim van the Grand Canyon overvliegt. Ach als je er dan toch bent, kun je het maar beter goed doen!
Het was in 1 woord "Amazing" zoals de amerikanen dat zeggen!
De dag erop nog een lange wandeling gemaakt naar Santa Maria Springs. Een wandeltocht van zo'n 4 tot 6 uur welke een aantal mijl the canyon ingaat. Eindigend bij een natuurlijke waterbron schieten we wat foto's en tekenen we het logboek wat in het hutje ligt.

s'Avonds doorgereden naar het route66 dorpje Williams. Gauw een cheap motelletje gevonden en vervolgens een Route66 verzamelaar bezocht! Daarna lekker (wel heel spicy) uit eten geweest bij The Red Raven. Na het eten Moos nog ff van tafel geveegd met een potje pool! 4-0 :P

Inmiddels hebben we ook de Route 66 gereden, deze weg is best saai.
Het stuk van Kingman naar Oatman was wel echt gaaf! Een mooie kronkelweg waar de wilde beesten langs en over de weg ons paseerde. Het landschap zag er prachtig uit met de enorme cactussen en palmbomen!
Oatman is een oud goudzoekersstadje. Gezellig met loslopende ezels en aparte straatnamen zoals jackass junction en outlaw willies rd!

Wist je dat...

*Wij nu in Laughlin verblijven.
* Laughlin een soort mini Las Vegas is met enorme hotels en goedkope luxe kamers!
*Wij vanuit onze kingsize kamer uitzicht hebben op de Colorado rivier.
*De tempratuur hier wel +40graden is.
*Gisteren ons slot machine in het  Casino op hol sloeg!
*Wij hiermee $ 140,- gewonnen hadden.
*Je de hele avond gratis mag drinken als je een gokje waagt, ook al zit je achter de $0,01 machines!
*Dat we karpers op de Colorado rivier hebben gespot.
*Wij jullie een goed weekend wensen!
*Wij morgen alweer richting San Diego gaan!

• 24 September 2011 - 21:45

Linda En Arno En Cas:

VET maar het heeft niet geholpen want AJAX heeft gelijk gespeelt! reactie van Arno;)
    leuk verhaal weer! jullie doen het wel meteen helemaal goed! dat moet ook!
    dikke kus en knuffel van onze Cas!
    fijne reis weer en tot de volgende keer maar weer!

xxx

• 25 September 2011 - 06:40

Wim Mieke:

hoi Joost en Moniek
    wat een avontuur jullie vliegen en wandelen heel goed bezig.en geld gewonnen met gokken daar hebben jullie toch wel een drankje of meer op gedronken het was toch gratis.
    veel plezier in San diego.

gr paps en mams

• 25 September 2011 - 09:31

Elfi & Sjaco:

Hey,
    You lucky basterd!!!
    $140, altijd leuk toch.
    Geniet nog van de laatste week, we wachten met smart op de foto's en verhalen!!
    Groetjes Elfi

• 25 September 2011 - 13:07

Maaike:

Hoi hoi Joost en Moniek,

Wat een geweldige verhalen en spannende gebeurtenissen hebben jullie elke keer weer!! Kei leuk.
    Wij genieten ook elke keer als we de
    reisverslagen lezen. Super!

Veel plezier nog en geniet ervan!

Veel liefs Bart en Maaike

• 25 September 2011 - 16:25

Mientje:

Dit moet wel erg mooi zijn om zo over de grand canyon te vliegen en nog eens een mooi geld bedrag te winnen.
    geniet maar lekker van de volgende stad groetjes M&M

• 25 September 2011 - 17:51

Bart En Maartje:

Haaalllllooooo....

Wij zeggen.....kasssssaaaaaaa!!!
    Dat is een leuke buit haha, toch nog een beetje geluk gehad in het casino!
    Geniet nog van jullie vakantie en tot volgende week al weer!
    Wij zitten hier nu ook lekker in het zonnetje, het is hier lekker in de 20 graden. Is niks naast die 40 van jullie, maar genoeg voor ons hier hihi!

Doeiii en tot snel, geniet er nog van!

Liefs, Maartje en Bart en een dikke knuffel van Luuk en Siem (....die zijn grote broer achterna gaat, alweer 3 cm langer en 1 kilo zwaarder, gaat goed dus!!)

• 26 September 2011 - 14:36

Hannie En Jan:

Het is echt genieten wat jullie doen.
    Hou het nog even vol.

gr. Hannie / Jan

• 26 September 2011 - 14:44

Dory:

Wist je dat....

*Ik jaloers op jullie ben
    *Ik het super vind van die $140,00
    *Wij een goed weekend gehad hebben
    *Die helicopter vlucht me heel gaaf lijkt
    *De temperatuur hier ook heerlijk is
    *Ons uitzicht het duivenhok is
    *jullie een geweldige vakantie hebben
    *Ik me onderhand kappot verveel
    *Ik jullie foto"s wel zou willen zien
    *Jullie de laatste week vooral heel erg
    moeten genieten
    *jullie heel veel groetjes van mij krijgen

• 26 September 2011 - 21:22

Peter En Dorethe:

Mazzelkonten, 140,- euro, maar ja iemand moet ze winnen, en wij gunnen ze jullie van harte. Moniek ik heb Koos gesproken, en hij geniet heel erg van jullie mail. Hier is het nu ook 22 graden, en wel de hele week, dus wij hebben ok wa. Mooie vakantiedagen nog, en tot gauw, want wat vliegt de tijd om.
    Liefs pap mam.

Verslag uit: Verenigde Staten, Laughlin

van San Francisco naar Los Angeles

Hallo allemaal,

Het duurt nog wel even, maar wij zijn al volop bezig met de voorbereidingen van onze reis naar west USA.
De route is klaar, maar die zoveel kleine dingetjes die we nog moeten regelen maken de voor pret natuurlijk wel erg leuk!
Er staat ons een mooie reis te wachten.

We vliegen vrijdag 2 September vanaf Düsseldorf naar San Francisco! En van San Francisco gaan op eigen houtje met een huur auto naar de eind bestemming Los Angeles.
Vanaf Los Angeles zullen we dan weer terug vliegen naar Düsseldorf.
Maar zover is het nog lang niet haha!
We willen vanuit Nederland een tentje mee nemen, zodat we in de nationale parken kunnen kamperen. In de grotere steden willen we wel een motel of hotel zoeken!
We boeken niets vooraf zodat we alle vrijheid hebben en dan zien we daar wel wat ons te wachten staat.
Veel moois in ieder geval. We gaan o.a. naar: Death Valley, Grand Canyon, Yosemite NP, Sequoia NP, Yellow stone en natuurlijk nog veel meer kleine en grotere parken!
Las Vegas ligt ook op de route…..

Maar eerst nog zeker 11 weken hard werken en dan kunnen jullie onze belevenissen en avonturen op deze site weer volgen.
Wil je geen reis verslag meer ontvangen? Dan kun je, jezelf op de site makkelijk afmelden!

Voor de mensen die al bijna vakantie krijgen HEEL VEEL PLEZIER en geniet ervan!!!

Veel liefs van Kup en Moos
xxx