Yosemite, Death Valley & Vegas!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu Yosemite, Death Valley & Vegas!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

Yosemite, Death Valley & Vegas!!!

Door: kup en moos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

11 September 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hey Guys,

Morgevroeg waarschijnlijk de eerste mogelijkheid om foto's te uploaden! (er staan er al 3 op, over 24uur een 30tal extra)
Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties.
Deze x een korte update met de highlights van de afgelopen dagen!

Door Yosemite Park via de Tiogapass richting Lone Pine (Mount Whitney) een overnachting om de volgende dag vroeg Death Valley te gaan bezoeken. Het laagste punt van Noord Amerika bezocht. Het Bathwater Basin, -85,5 meter below sea level. Ook the Devels Golf Course, Mustard Canyon en de Golden Canyon bewandeld. Vervolgens via de artist drive op naar Las Vegas.

Las Vegas, Hoogte punten. De show Le Reve! Prachtige onder- en bovenwatershow met goocheltrucs en acrobatiek! zie: http://www.wynnlasvegas.com/shows/le-reve

Het ene hotel nog mooier en groter dan het ander. Mooie watershow voor het Bellagio Hotel. Door hotel New York loopt een complete achtbaan en voor Treasure Island hotel is elke avond een spectaculaire piratenshow!

24/7 gokken, gokken en nog eens gokken!

Wij ook een rondje gegokt, Kup poker gespeeld & Moos ging los achter de slotmachines! Uiteindelijk niets gewonnen :( maar ook niet heel veel verloren. Half 6 in de morgen toch maar gauw gaan slapen want om 10 uur moesten we gepakt en gezakt weer op weg richting Zion!

Wist je dat?

- Het in Death Valley 51 graden was!
- We al 3 staten bezocht hebben.
- We met ons hotel midden op de Strip van Las Vegas zaten.
- We al een dikke 1000 km gereden hebben!
- We vannacht overnachten in de Budget Inn in St George.
- Joost aan de pokertafel zat met Shawn buckcannon. Winnar WPT Mandalay Bay Poker Championship in 2007 met een totale pokerwinst van 3.3 miljoen dollar!
- In Vegas een onderbox wassen 6.5 Dollar kost!
- Vandaag bij de Hoover Dam geweest zijn!
- Je bij de Mac hier voor 10 dollar 50 kipnuggets krijgt (Pfff.....)
- Everything is bigger in America!
- We vandaag met onze Dodge Charger in een lompe onweersbui gezeten hebben!
- We echt genieten van onze reis en jullie reacties :-)

Maar goed, tot over een paar dagen weer als we weer enkele nationale parken bezocht hebben.

Groetjes Kup en Moos

• 12 September 2011 - 08:25

Silvia:

Mooi, mooi, mooi! Tja...een onderbroek wassen voor 6.5 dollar????? Dan is ie wel héééél smerig geweest!!

Geniet lekker!

Sil

• 12 September 2011 - 11:06

Judith:

Hoi Moniek en Joost

Ja ja weer een mooi verslagje gelezen.
    We wachten op de andere foto's maar die van jullie samen is al erg mooi.
    Veel plezier he!
    Greetz Judith

• 12 September 2011 - 13:40

Nol:

Ja ja slapen in het Bellagio Hotel, 5 sterren met wastafel.
    GENIETEN !!!!!
    vgr.Annie Nol.

• 12 September 2011 - 14:44

Elfi & Sjaco:

Wauw, wat hebben jullie al veel beleefd samen zeg. En die foto was zeker een van de meest luxe hotels ;)
    Ik zou zeggen, geniet er nog van.
    Ik zal aan jullie denken als ik deze week ga beginnen met mijn studie, dat verlicht de pijn misschien een beetje.

X Elfi

• 12 September 2011 - 15:40

Hannie / Jan Bolwerk:

Mooi foto model ben jij.
    Veel plezier verder, het is bijzonder mooi daar.

gr. Hannie / Jan

• 12 September 2011 - 17:03

Wim En Mieke:

hoi moniek en joost
    als wij zo jullie berichtjes lezen maken jullie het heel goed.
    leuk om foto's van jullie te zien
    en moniek een leuk hoedje.
    wij zijn benieuwd naar de andere fotos

groetjes papa mama.

• 12 September 2011 - 17:07

Joost & Moniek Kuppen:

De Foto's staan er nu als het goed is allemaal op! Groetjes Ons

• 12 September 2011 - 17:27

Dory:

Hoi Americano's

Zo te lezen vermaken jullie je kei goed.
    Héle mooie foto's, ziet er geweldig uit.
    Wauw en dan die M&M store, dat is nu al mijn lievelingswinkel haha!!!

Haje war.

• 12 September 2011 - 17:48

Koos:

Ben het helemaal eens met Silvia, niet alleen smerig maar ook heeeeel groot!!!

Blijf lekker genieten,de keuken dweil
    ik zelf wel 'n keer!! (misschien)

groetjes.

• 13 September 2011 - 13:22

Maartje:

Hey!

Dat ziet er allemaal weer leuk uit, geweldige foto's, ben benieuwd naar het hele fotoverslag, maar dat komt vast snel een keer na thuiskomst.
    Geniet er samen van en tot mails maar weer!

x Maartje

• 13 September 2011 - 19:36

Mia En Frans Van Bre:

het verslag en de foto`s zijn heel mooi.Nog goede vacantie lekkere m&m`s ??

• 13 September 2011 - 22:21

Peter En Dorethe:

geweldig daar, en die natuur, wat mooi!!!! Jullie genieten met volle teugen dat horen we wel. En wat un mooie foto s. We krijgen zo weer zin in vakantie, maar ja, iemand moet werken he, wij dus. Heel veel plezier nog.
    xx pap mam

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

van San Francisco naar Los Angeles

Hallo allemaal,

Het duurt nog wel even, maar wij zijn al volop bezig met de voorbereidingen van onze reis naar west USA.
De route is klaar, maar die zoveel kleine dingetjes die we nog moeten regelen maken de voor pret natuurlijk wel erg leuk!
Er staat ons een mooie reis te wachten.

We vliegen vrijdag 2 September vanaf Düsseldorf naar San Francisco! En van San Francisco gaan op eigen houtje met een huur auto naar de eind bestemming Los Angeles.
Vanaf Los Angeles zullen we dan weer terug vliegen naar Düsseldorf.
Maar zover is het nog lang niet haha!
We willen vanuit Nederland een tentje mee nemen, zodat we in de nationale parken kunnen kamperen. In de grotere steden willen we wel een motel of hotel zoeken!
We boeken niets vooraf zodat we alle vrijheid hebben en dan zien we daar wel wat ons te wachten staat.
Veel moois in ieder geval. We gaan o.a. naar: Death Valley, Grand Canyon, Yosemite NP, Sequoia NP, Yellow stone en natuurlijk nog veel meer kleine en grotere parken!
Las Vegas ligt ook op de route…..

Maar eerst nog zeker 11 weken hard werken en dan kunnen jullie onze belevenissen en avonturen op deze site weer volgen.
Wil je geen reis verslag meer ontvangen? Dan kun je, jezelf op de site makkelijk afmelden!

Voor de mensen die al bijna vakantie krijgen HEEL VEEL PLEZIER en geniet ervan!!!

Veel liefs van Kup en Moos
xxx