the Cook Islands - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu the Cook Islands - Reisverslag uit Rarotonga, Cook Eilanden van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

the Cook Islands

Door: kupenmoos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

04 Januari 2015 | Cook Eilanden, Rarotonga

Hier zijn we alweer met het allerlaatste verslag van onze honeymoon vanuit Nederland.

We habben het de laatste week rustig aan gedaan. Het was een klein en rustig eiland. Geef ons maar een actieve bestemming!

Op kerstavond zijn we naar Te Vara Nui een traditionele schow geweest.
Flink met de billen en benen zitten schudden, maar het komt nog niet in de buurt van de locals op the Cook Islands. Kun je nagaan dat we voor onze openingsdans op Time of my life al een jaar geoefend hebben.

Op eerste kerstdag waren we bij de hele familie van Murishores uitgenodigd om samen kerst te vieren. Vanaf 15.00 uur werden we verwacht. Voor de zekerheid Chicken tonight achter de hand, voor als we vroeg thuis zouden zijn. Je weet tenslotte maar nooit!
Snachts om 00.30 gingen we naar huis. Het was een bijzondere kerst die we niet snel zullen vergeten.

Uiteindelijk heeft Joost nog kunnen gaan vissen op zee. Smorgens om 05.30 kwamen ze hem ophalen. Het waaide extreem en een aantal werden zee ziek maar dat mocht de pret niet drukken. Na een goede vangst van 3 Mahi Mahi en 1 Wahoo kwamen ze weer aan land.

Eenmaal geland en bijna thuis zien we dat ons huis was ingebouwd met sneeuw. Bedankt matties :) Dus we konden meteen hard aan het werk, maar met de hotspring schep was het klusje snel geklaard!

Iedereen enorm bedankt voor het lezen van onze verslagen en de leuke reacties die wij van jullie hebben ontvangen.
Inmiddels is het nieuwjaar en we willen dan ook iedereen via deze weg een gelukkig en vooral gezond 2015 wensen!

Wie weet vanwaar een volgend verhaal volgt :)

Lieve groetjes van Kup en Moos

• 04 Januari 2015 - 12:36

Corry:

Hey Joost en Moniek
    Nou jullie hebben inderdaad een super honeymoon gehad die je niet snel zult vergeten maar dat was ook de bedoeling .
    Leuk om een beetje mee te mogen gluren over jullie schouders jullie hebben prachtige dingen beleefd en zal vast nog wel wat mooie foto's zien.
    Groetjes Corry

• 04 Januari 2015 - 12:52

Mieke:

Joost en Moniek,
    welkom thuis. Zo te lezen was het een geweldige reis en hebben jullie genoten. Het mooie van reizen is dat het je grenzen verlegd, letterlijk en figuurlijk, en dat hebben jullie gedaan.
    Groetjes Peter en Mieke

• 04 Januari 2015 - 13:02

Peter En Dorethe:

Lieve Moniek en Joost,
    Inmiddels zijn jullie weer gelukkig weer veilig geland. We zijn blij dat jullie er weer zijn. Zes en een halve week is ook wel heel lang. We zijn blij dat jullie genoten en zoveel beleefd hebben. En ja wie weet volgend jaar.....
    Dikke kus pap en mam.

• 04 Januari 2015 - 16:33

Jan Foolen :

Altijd weer raar en onwerkelijk als je thuis bent .
    We zijn 'n beetje mee op vakantie geweest dankzij jullie beeldende verslagen ,dank daarvoor
    . Blijft de zoete herinnering aan 'n echt mooi reis .