You are Remarkable - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu You are Remarkable - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

You are Remarkable

Door: kupenmoos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

13 December 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vanmorgen was het zover. Mijn eerste trail run, en dan ook nog internationaal. Ik dacht dat het een normale run was haha.
Een beetje zenuwachtig voor wat er zou gaan komen. Een loopje in New Zealand en een start nummer voor in mijn map :)

Om 09.00 stond ik kant en klaar aan de start met mijn nummer netjes opgespeld. Ik zag alle andere lopers langzaam aan de start verschijnen en om 10.00 uur klonk het start schot.

Wow echt zo mooi dat ik de kans heb gekregen om hieraan mee te doen. De eerste meters van mijn 10, 8 km vliegen voorbij en ik geniet van de omgeving, lopend door het wild reservaat van Queenstown met ontelbaar veel wilde rendieren om mij heen en dat was nog maar het begin van de 10, 8 km!

Marijke, ome Jan en al mijn vrienden van de Keien het was echt zo geweldig!
Verhalen volgen onder 1 van onze gezamenlijke duurloopjes!

Volgens mij heb ik zelfs een redelijk mooie tijd neergezet. Vanavond hoor ik de tijd dus in een volgend verhaal kom ik hier op terug!

Met veel dank aan mijn mannetje, die langs de kant mij met veel energie stond aan te moedigen ben ik gefinished!

• 13 December 2014 - 08:38

Jan Foolen:

Dat is nog eens wat anders als door de straten van Vught.
    Puur-natuur-ervaring van de bovenste plank!
    Was het vlak of juist niet?

• 13 December 2014 - 09:39

Myrthe:

Gaaf, goed bezig Moosie!

• 13 December 2014 - 13:03

Elfi:

Top gedaan moniek
    Ik sluit aan bij je volgende duurloop om te genieten van alle verhalen. (mag dat ook op de fiets ;-)

• 13 December 2014 - 19:08

Peter En Dorethekuppen:

Ha die Moniek en Joost.
    Eerst een hoeraatje voor Moniek. Goed bezig meisje, en internationaal ook nog. Wie kan dat nou zeggen. En wat een prachtige foto s weer. Nog veel reisplezier, en wij volgen jullie op de voet. Joost, wat een waaghals ben je toch.
    XX pap& mam.

• 13 December 2014 - 20:39

Liesbeth:

Hoi Moniek en Joost,
    Hoe geweldig allemaal. Joost op zijn kop naar beneden. Ik doe je niet na. En Moniek wat een leuke ervaring om in NZ een trail te lopen. Ben benieuwd naar je tijd.
    Wij hebben vandaag de krentebroodloop in Vught gelopen. Jan 15 km en ik de 5. Gaat al weer heel aardig. Kijk uit naar de 10 km in Enschede.
    Groetjes Liesbeth

• 14 December 2014 - 09:43

Herman & Annie:

Ook wij blijven genieten van jullie geweldige verhalen en foto's! Wat een sportief, reislustig en grenzen opzoekend "getrouwd stel". Geniet van wat nog komen gaat! Dan doen wij dat van jullie verhalen x

• 16 December 2014 - 11:22

Koos V. Dongen:

Hoi sportievelingen,wat goed van je Moniek,lopen in N.Z. ik doe het je niet na!! Ben benieuwt naar je tijd! Ik blijf jullie volgen. Groetjes, Koos.

• 19 December 2014 - 09:47

Silvia:

jeetje wat n mooie avonturen! jullie kunnen nooit meer wennen hier!!

• 21 December 2014 - 08:36

Marijke:

Hoe onwijs cool is dit zeg! De Enschede Marathon is gaaf, maar ik ben bang dat 'ie niet kan tippen aan de Remarkables...;-)