Smell, feel and taste - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu Smell, feel and taste - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joost & Moniek Kuppen - WaarBenJij.nu

Smell, feel and taste

Door: kupenmoos

Blijf op de hoogte en volg Joost & Moniek

22 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

We denken iedere dag kan het mooier en wat is onze volgende adrenaline kick? In NZ is het mooi, mooier, mooist! De kick was er gisteren toen we een georganiseerd tripje naar White Island (actieve vulkaan) hadden geboekt. Je vaart met een boot vanaf whakatamu 1.5 uur de zee op en vervolgens stap je over op een rubber boot die je het laatste stuk naar de actieve vulkaan brengt. Zo bijzonder en zo super vet. Je krijgt een helm op en een gasmasker mee. Het gasmasker moet je ook zeker gebruiken, de lucht van de borrelende modder, kokende lava en spuitende dampen is werkelijk waar niet te harden. Je krijgt zuurtjes mee, om de lucht die niet te harden is, dan ook niet te proeven.Toch wel, je ruikt, voelt en proeft wat je ziet, bijzondere mooie ervaring!
(De laatste keer dat de vulkaan is uitgebarsten was in oktober 2013) Iedereen die ooit nog eens naar NZ gaat, mag dit niet overslaan! Ook de trip van vandaag moet je once in a life time gedaan hebben. We did it, we zijn gaan wild water raften met de hoogste waterval ter wereld (7 meter)Awesome awesome awesome. Onbeschrijfelijk zo super vet. We hebben foto's!
Morgen vervolgen we de route richting Waitomo voordat we richting Taupo gaan en doorreizen naar Tongariro voor de long walk (het weer is slecht, dus deze week is het gebied dicht) hopelijk kunnen we deze wandeling meepakken.Volgende week een update met waarschijnlijk een nieuw HOOGTEpunt :)
Wij gaan weer verder en genieten van onze geweldige honeymoon!

• 22 November 2014 - 09:08

Perry:

Super! Veel plezier nog samen!

• 22 November 2014 - 10:04

Dory:

Hoi Moniek en Joost,

Wauw...wat maken jullie een superreis!! Wij blijven jullie volgen en genieten van jullie avonturen en verhalen. Veel plezier samen en we kijken al weer uit naar het vogende verslag!!

Groetjes Geert en Dory

• 22 November 2014 - 11:31

Elfi:

Idd awesome, awesome,awesome, jullie hebben het dik verdiend, ik ben benieuwd naar het volgende hoogtepunt!

• 22 November 2014 - 13:16

Liesbeth Foolen:

Hoi Moniek en Joost. Jammer dat het slecht weer is. Hadden wij ook en hebben de tocht niet kunnen maken. Na 2 dagen moesten we echt verder. Vonden we heel erg jammer. Maar ik hoop voor jullie dat het weer beter wordt. Heel veel reisplezier.
    Ben door jullie verhaal ook weer een beetje op vakantie.
    groetjes Liesbeth

• 22 November 2014 - 14:54

Ingrid, Ruud, Rowin En Jens De Visser:

Wat ontzettend leuk om jullie te volgen, de verslagen te lezen en de foto's te zien. Nog heel veel genieten daar samen in het prachtige NZ :-)

• 22 November 2014 - 15:34

Mariette:

Wat fantastisch om zo met jullie "mee te kunnen reizen".!! Prachtige foto's, doen aan IJsland denken.

Fijn om zo mee te kunnen genieten met jullie. Groeten Mariette

• 22 November 2014 - 17:27

Corry:

Hey Kup en Moos
    Mooi om jullie enthousiaste verhalen te lezen heel geweldig allemaal denk ik geniet verder van jullie super vette honeymoon. Groetjes tiny en corry

• 22 November 2014 - 18:37

Dorethe & Peter.:

Ha die honeymooners,
    Geweldige foto s wederom. Jullie laten ons bijna meereizen. Prachtig allemaal. Veel plezier, en we wachten op de volgende mooie foto s.

• 23 November 2014 - 12:05

Til Kenkhuis - Van Den Boogaard:

Hoi Moniek en Joost,

We hebben nét op een Duitse tv-zender een uitzending gezien met bekende plekken in Nieuw Zeeland, waar jullie ook zijn geweest. Very funny !
    Heel veel plezier en geniet ervan!
    Til en Gerhard

• 23 November 2014 - 20:04

Maaike:

Hoi lieve maatjes,

Wat een geweldige avonturen maken jullie weer mee! Ook weer schitterend om jullie verhalen te lezen.
    Geniet ervan want voor je het weet is dit avontuur weer voorbij, maar dan heb je deze reis toch weer mooi 'in the pocket';)

Veel plezier!
    X Bart en Maaike

• 24 November 2014 - 13:17

Kees:

Hoi Moniek en Joost. Klinkt allemaal weer zeer goed wat jullie ondernemen ik volg het met plezier. Groetjes kees

• 10 December 2014 - 10:17

Silvia:

wil je nu nog wel eieren na t bezoek aan de vulkaan?